טיול ג’יפים במכתש רמון כשעתים וחצי של חוויה מרתקת-מומלץ

מה עוד צריך בחיים האלו? שרק תחייכו .אמן
טיולי ג’יפים במכתש רמון החוויה המדברית עם negevland tours

מכתש רמון ומצפה רמון הינם בעלי חשיבות עצומה בבניית התשתיות שאפשרו את חזונו של הרצל להקמת המדינה היהודית החדשה בארץ ישראל.

החוצים את מצפה רמון יפגשו את הפסל החלוצים המניפים פטיש וכלי חציבה והכיתוב המעיד על מפעל חלוצי הרחק הרחק מן העין ובזכות נחישותם והתמדתם,, למה? מה יש פה שאין במקומות אחרים?

טיול ג’יפים במכתש רמון ינחיל  למטיילים מורשת ישראלית מדהימה, חלוציות ובניה לצד הכרות עם תופעת טבע מרשימה שתכולתה והסובב אותה מעמידים אותה כנושאת דגל התיירות המדברית לא רק בארץ אלה ביחס לעולם,

שישה שיאים יחודיים ברמה עולמית בתחום הגאולוגיה והתיירות מתקיימים בשמורת מכתש רמון ,הצטרפו לאחד מטיולינו המעביר לא רק חווית טיול [קפיצות ואיסוף חול צבעוני לילדים] אלה הסברים מעמיקים על התופעה ומירקם החיים וההיסטוריה באזור שתהפוך את המראה המדהים למובן ויחודי הרבה יותר-תמיד עדיף ראיתי והבנתי. המחיר נוח והמסלול ארוך ועשיר משמעותית ביחס למוצרים אחרים המוצעים באזור. 

הטיולים מודרכים בידי מיטב מורי הדרך המוסמכים באזור כנדרש בתקנות העסק סעיף 9ג לחוק שרותי תיירות: לא ישמש אדם מורה דרך בתמורה ולא ישמש מסיע בתמורה כמורה דרך אלה אם בידיו רישיון מורה דרך בר תוקף מטעם משרד התיירות ומבוטחים בביטוח הסעה בשכר ברכב מדברי. איסוף המטיילים ממלונות האזור: מלונות סלינה,מלון בראשית, פונדק רמון , מלון סוויטות רמון אבן דרך, מלון צוקים מלון אדמה וסול האכסניות וחדרי הארוח באיזור.

המסלול עובר בנחל רמון, מחצבות החרסית החול והגבס ,תצפית פנוראמית מפסגת הר גוונים ,גיא זוחלים ,ציר הנפט ,ופארק צבעי הרמון, ויספק את כל המיידע וההבנה על היווצרות המכתש וחשיבותו בהיסטוריה הישראלית.

המחיר לסיור של כשעתיים וחצי מקיף וממצא של אתרי מרכז המכתש 900 ש”ח לג’יפ -רצוי עד 7 מטיילים ברכב,

נקווה לראותכם באחד מטיולינו  להזמנות התקשרו 0509988144, אלן. מייל או וואטס אפ.

טיולי ג'יפים במכתש רמון-חוויות ותובנות לכל המשפחה,

צרו עימנו קשר