טיול ג’יפים קלאסי משולב בשמורת הרי אילת

רבים מהמטיילים המגיעים לאילת נוהגים לומר בסיום החופשה…היינו באילת !!
אלה שלשאלה איפה הייתם? התשובה כמעט תמיד חד משמעית-היינו במלון זה או אחר והים.. תשובה נהדרת אלה שמלון וים קיימים בלא מעט מקומות בעולם ובפעולה אינטרנטית פשוטה ניתן לבצע גזור, העתק, הדבק, ולמקם את המלון בכל נקודה אחרת בעולם או בארץ.

העיר אילת על 60000+ תושביה אחת הערים היפות אם לא היפה בישראל ההרים והוואדיות סביב לה והפארקים ,הכיכרות והגנים שבה נשארים סמויים מן העין לרוב התיירים והנופשים בעיר.

טיול הג’יפים בשמורת הרי אילת מאפשר הצצה די נרחבת אל מיגוון הנופים הבאמת מדהימים ולא לצורך מליצה מהאזור ההררי הגבוה המקיף את העיר ,הבנת מערכי הזרימה והניקוז בזמן שיטפונות ,מבט אל החקלאות הפורחת באיזור מדברי שחון, פתרונות אנרגיה חלופית, התפלה והשקיה ושיתוף פעולה עם שכננו בשני צידי הגבול.

לאחר האיסוף מאיזור המלונות נעלה במעלה וואדי שלמה אל וואדי רחבעם ויהושפט..סידרה כמעט מלאה של מלכי ישראל המיתולוגים ששמם מונצח בוואדיות וההרים הסובבים את אילת, תיחס כמובן לשמות המיקראים והערבים שבאזור, במצוק שבערוץ וואדי יהושפט נפרוס חבלי גלישה מצוקים ונתנסה בפעילות סנפלינג במצוק קל ונוח לגלישה חוויה להורים וילדים [ילדים מגיל 9] וגלישה זוגית עם ילד להורה המגלה מיומנות בגלישה ראשונה,-חוויה שלא תישכח לחיים.

בסיום הפעילות נמשיך בטיול, תצפית נוף יפה על גדר המערכת ממרומי התצפית על וואדי גישרון ,וחזרה לאילת במסלול סובב עיר לאיזור המלונות.

עלות הטיול ללא קשר למספר המשתתפים ועד 3 שעות פעילות 1100 ₪ לג’יפ [בג’יפ עד 8 מטיילים]

טיול ג’יפים ללא פעילות 750 ₪ לגיפ לשעתיים וחצי [עד 8 מטיילים בג’יפ]

הטיולים מודרכים ע”י  מורי דרך מוסמכי משרד התיירות ומדריכי סנפלינג מוסמכים לפי חוק הספורט כנידרש בחוק.

טיול ג'יפים קלאסי משולב בשמורת הרי אילת

צרו עימנו קשר